Intrebari Fregvente

1. Exista o suma minima pentru a face comanda?
DA. Suma minima este de 200 lei
2. In cat timp se pot returna produsele?
Pentru motive intemeiate(vezi Termeni si Conditii), produsele se pot returna in 10 zile lucratoare.
3. Se pot administra aceste produse fara prescriptie medicala?
Da, datorita faptului ca aceste produse sunt naturale 100% se pot administra si fara recomandarea medicului, dar noi va sfatuim ca pentru informatii suplimentare si eventualele intrebari sa apelati la medicul dvs de familie care va poate pune in legatura cu medici ce trateaza afectiuni cu aceste produse.
4. Este necesar sa folosim suplimente nutritive?
Intrucat cantitatea de vitamine, minerale, oligoelemente din legume si fructe a scazut foarte mult, pentru a ne mentine o stare buna de sanatate este necesar un consum mult mai mare de legume si fructe. Spre exemplu pentru a asigura un aport suficient de bioflavonoide este necesar consumul a 40-60 kg fructe lunar. Datorita faptului ca nu se consuma aceasta cantitate de fructe si legume, suplimentele nutritive devin astfel utile prin concentratia optima a bioflavonoide, vitamine, minerale etc.
5. Produsele contin conservanti?
Nu, intrucat metoda de obtinere si imbuteliere sub vid a sucurilor de noni, flavin, aloe etc, nu necesita conservanti in compozitia sa (este bine stiut procedeul fermentarii usoare cat si faptul ca bioflavonoidele rosii sunt ele insele antioxidanti naturali puternici). Este bine de retinut ca odata ce flaconul a fost desigilat pastrarea lui la frigider devine obligatorie pentru a mentine calitatile optime ale compusilor pe care le contine. Eventuala alterare pe care ar putea-o suferi acest produs in cazul in care dupa desigilare s-ar depozita in conditii inadecvate (de ex. temperaturi ridicate) este similar procesului de otetire.

6.Cat costa transportul prin curierat rapid?

25lei pana la 10kg, peste 10kg este 35lei.
7. Ce garantie au produsele?
Producatorii ale caror produse sunt expuse in acest magazin, ofera 1-2 ani garantie la produsele lor.
8. Ce trebuie sa fac cand nu-mi pot accesa contul, sau sa-mi recuperez parola?
Va rugam sa incercati sa va faceti un alt cont sau sa ne trimiteti comanda dvs. prin formularul de contact. Puneti la crearea contului parole pe care sa le tineti minte usor(ex:ziualunaanul nasterii dvs). Administratorii site-ului nu au acces la baza de date cu parolele clientilor ele fiind codate automat de catre site.
 
  
  
  
   
 
Informatii utile
Despre noi
Termeni si conditii
Confidentialitate
Feed-uri RSS
Politica de Cookies
Articole
 
Plata si livrare
Cum cumpar
Cosul meu
Metode de plata
Transport si retururi
 
Asistenta
Contacteaza-ne
Intrebari frecvente
Sitemap
ANPC
 
Cont client
Inregistrare
Recuperare parola
Istoric comenzi
Page Ranking Tool Creeaza-ti propriul magazin online, incearca gratis 15 zile